2014年10月26日 星期日

Chester See - 我有什麼資格擋在你逐愛的路上 - Who Am I To Stand In Your Way [歌詞]



有時候承諾跟不上變化
有時候相處越久卻越遙遠
有時候因為現實被迫分開
有時候還是會抱著一絲希望
有時候走到哪就哭到哪
要怎麼好好放下
祝福準備離開的他

[歌詞]
Forgive me
原諒我

I may have said things
我可能說了一些

That aren't exactly 
並非真正

The way that I feel
發自內心的話

I told you I'd be strong
我曾答應過你我會堅強



I told you I've moved on
也說過我已經走出這段感情

But it doesn't take long
但我沒有花很長的時間

To realize
就發現

That I'm not over you
我還放不下你



If there is somebody
如果你身邊能出現

that makes you feel happy
讓你感到快樂的人

Tends to your heart
能夠貼近你的心

in the ways I'd been lacking
以我一直做不到的方式懂你

Then who am I who am I
那我有什麼資格

to stand in your way
擋在你逐愛的路上

stand in your way
擋在你逐愛的路上

stand in your way
擋在你逐愛的路上

to stand in your way
擋在你逐愛的路上



I know it sounds crazy
我知道這聽起來很瘋狂

But I need you to trust me
但你要相信

If it's how it must be
若這是必要的

Then I'll fade away
我會淡出你的世界

When it finally feels true
當一切終於成真

Do what you have to
放手去做你該做的事

Cause I'll never blame you
因為我絕不會責怪你

For not choosing me
怪你沒有選擇我

But I'm not over you
但我還想著你



If there is somebody
如果你身邊能出現

that makes you feel happy
讓你感到快樂的人

Tends to your heart
能夠貼近你的心

in the ways I'd been lacking
以我一直做不到的方式懂你

Then who am I who am I
那我有什麼資格

to stand in your way
擋在你逐愛的路上

Way that I fee
我已經感到

l is no longer your burden
不再是你的負擔

If there is someone
如果有那麼一個人

that makes you feel perfect
能讓你感到完整

Then who am I who am I
那我有什麼資格

to stand in your way
擋在你逐愛的路上

stand in your way
擋在你逐愛的路上

stand in your way
擋在你逐愛的路上

to stand in your way
擋在你逐愛的路上



Down the road someone will ask me
往後若有人問起

if I know you
我是否認識你

I'll pause for a moment
我將稍作停頓

I'll smile and say that I used to
並且微笑回答 曾經是的



If there is somebody
如果你身邊能出現

that makes you feel happy
讓你感到快樂的人

Tends to your heart
能夠貼近你的心

in the ways I'd been lacking
以我一直做不到的方式懂你

Then who am I who am I
那我有什麼資格

to stand in your way
擋在你逐愛的路上

Way that I fee
我已經感到

l is no longer your burden
不再是你的負擔

If there is someone
如果有那麼一個人

that makes you feel perfect
能讓你感到完整

Then who am I who am I
那我有什麼資格

to stand in your way
擋在你逐愛的路上

stand in your way
擋在你逐愛的路上

stand in your way
擋在你逐愛的路上

to stand in your way
擋在你逐愛的路上





翻譯僅供參考
若有誤歡迎指教

---------------------------------------------------
翻譯 / Wei
校稿 / Patricia
字幕 / Wei

WTF粉絲團 
https://www.facebook.com/wtfyoutubestars

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...