2014年9月10日 星期三

Chester See - 為你沉淪 I'm Falling For You [歌詞]



此歌是收錄於Chester在2010年發行的迷你專輯 "NIKI"
專輯名稱取自於四首歌的開頭


這首歌是此張專輯的第二首歌
Never knew
I'm Falling for You
Keep Waiting
Is it Meant to Be

[歌詞]
I don't wanna tell you that 
我不會告訴你

I long to see your face
我渴望看見你的臉龐

I'm scared it my scare you away
我怕你會對我唯恐而避之

And I don't wanna tell you that
我也不會告訴你

Sometimes I think of you and smile
我有時想起你就微笑

Cause time with you is time enough for now
因為我只要擁有和你相處的時間就夠了



But I don't know how long
但我不知道

I can stick around and be just another friend 
在你身邊只當個朋友 我還能忍受多久

Time and time again and hold my tongue
一次又一次 我欲言又止

I don't know how long
不知道有多久

Before it breaks me down inside
在我的心被完全粉碎

And all my strength has gone away
我已用盡所有力氣

And it's too late before I say
而已經太遲 在我對你說



I'm falling for you
我為你沉淪

I'm falling for you
我深深的愛上了你



I'm trying hard to be myself
我很努力 試著做我自己 

But I always seem to fail
但卻不斷失敗

I'm afraid I'm not the guy you know so well
我想 我不是你所熟悉的我

Cause every time I'm near you 
每次在你身邊 

I just seem to lose my head
我就失去理智

And spend my time admiring instead.
並將我的時間用於成天愛慕著你



But I don't know how long
但我不知道

I can stick around and be just another friend 
在你身邊只當個朋友 我還能忍受多久 

Time and time again and hold my tongue
一次又一次 我欲言又止 

I don't know how long
不知道有多久

Before it breaks me down inside 
在我的心被完全粉碎 

And all my strength has gone away 
我已用盡所有力氣 

And it's too late before I say 
而已經太遲 在我對你說 



I'm falling for you 
我為你沉淪 

I'm falling for you 
我深深的愛上了你



I'm torn between the chance for everything
我不想錯失機會

And a price that I can't pay
也怕付出代價 我左右為難

Losing you is something that I'd never chose 
我無法承受失去你的選項

So I'll just have to wait
所以我只能慢慢地等

But it kills me everyday
但卻讓我每天痛不欲生



Falling for you
為你沉淪

Falling for you

為你沉淪

Falling for you
為你沉淪

I'm falling for you 
我為你沉淪 



I don't wanna tell you that
我不會告訴你

Sometimes I think of you and smile
我有時想起你就微笑



翻譯僅供參考
若有誤歡迎指教


迷你專輯NIKI
其他四首歌的歌詞與介紹

Never knew
I'm Falling for You
Keep Waiting 點我!
Is it Meant to Be



---------------------------------------------------
翻譯 / Wei
校稿 / Patricia
字幕 / Wei

WTF粉絲團 
https://www.facebook.com/wtfyoutubestars

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...