2014年9月14日 星期日

Chester See - 你現在在哪 - Where Are You Now [歌詞]


茫茫人海中怎麼找到自己的靈魂伴侶
找不到只能聽聽這首歌撫慰心靈QQ

[歌詞]
Your eyes
你的雙眼

The windows to heaven
是通往天堂的窗戶

Your love
你給的愛

Steals my attention
能奪走我的專注


You’re everything
你就是一切

That I’ve been searching for
我一直以來在追尋的一切



We’ve never met
我們還沒真正見過面

You’re just in my dreams
你只出現在我的夢中

But I know that you’re looking for me
但是我知道你也在尋找我

We’ll know it the moment we meet
當我們相遇時就會明白了



But where are you now
但是你現在在哪

Do you need to be found
需要我去找你嗎

Are you lost in the crowd
你是不是在人海中迷失

And I’m passing you
而我錯過了你

Am I moving too fast for you
我是否前進太快了呢

Cause I’ll slow down
我會為你慢下來

Where are you now
你現在在哪

I’m screaming out loud
我大聲地嘶吼著

Hopelessly thinking you’ll hear me
希望渺茫的期待你能聽到

And come running to me
然後向我奔來

But you’re not around
但是我身邊卻沒有你

Where are you now
你現在在哪



Your smile
你的微笑

Makes me do the same
能讓我也揚起嘴角

And your love takes me away
而你的愛能將我帶走

You’re everything
你就是一切

That I’ve been searching for
我一直以來在追尋的一切



We’ve never met
我們還沒真正見過面

You’re just in my dreams
你只出現在我的夢中

But I know that you’re looking for me
但是我知道你也在尋找我

We’ll know it the moment we meet
當我們相遇時就會明白了



Where are you now
但是你現在在哪

Do you need to be found
需要我去找你嗎

Are you lost in the crowd
你是不是在人海中迷失

And I’m passing you
而我錯過了你

Am I moving too fast for you
我是否前進太快了呢

Cause I’ll slow down
我會為你慢下來

Where are you now
你現在在哪

I’m screaming out loud
我大聲地嘶吼著

Hopelessly thinking you’ll hear me
希望渺茫的期待你能聽到

And come running to me
然後向我奔來

But you’re not around
但是我身邊卻沒有你

Where are you now
你現在在哪


翻譯僅供參考
若有誤歡迎指教



如果聽完心裡還是覺得空虛
不想慢慢等
急於採取積極手段的話
歡迎到大神Nigahiga交友網站試試手氣吧!



---------------------------------------------------
翻譯 / Wei
校稿 / Patricia
字幕 / Wei

WTF粉絲團 
https://www.facebook.com/wtfyoutubestars

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...